- Şehit Sabri Eryeler Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi' nde Osmanlı Mutfağı Uygulama Etkinliği Gerçekleştirildi.
- Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğrencilerimizin Projelerine TÜBİTAK Desteği.
- Uluslararası Afyonkarahisar Gastronomi Çalıştayı ve Aşçılık Kampı
- ODÜ Başarı ve Teşvik Töreni ' nde Turizm Fakültesi Akademisyenlerinin Başarıları Ödüllendirildi.
- Yenilikçi Proje: Lavanta Aromalı Ballı Süt Reçeli için Faydalı Model Başvurusu
- Prof. Dr. Üzeyir KEMENT, Turizm Haftası kapsamında Altaş TV 'de canlı yayına konuk oldu.
- Hizmet Pazarlaması Dersinde Sektör Tecrübesi: D-Resort Şibenik Genel Müdürü Erhan Hür ile Webinar
- Mutfak Uygulamaları-II Dersi Kapsamında Uluslararası Öğrencilerimizle Türk Mutfağı Eğitimi
Uluslararası Afyonkarahisar Gastronomi Çalıştayı ve Aşçılık Kampı

7–10 Mayıs 2026 tarihleri arasında düzenlenen Uluslararası Afyonkarahisar Gastronomi Çalıştayı ve Aşçılık Kampı, gastronomi alanında akademi ve sektör paydaşlarını bir araya getirdi.
Etkinliğe, Ordu Üniversitesi Turizm Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Faruk YÜKSEL, Dr. Öğr. Üyesi Kenan PALA ile Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğrencileri Esra ÖDEMİŞ ve Nehir Sıla UÇANSU katılım sağladı.
Program kapsamında gerçekleştirilen çalıştay oturumları, uygulamalı atölyeler ve kültürel etkinliklerle Afyonkarahisar mutfağı çok yönlü biçimde ele alındı. Afyonkarahisar’ın coğrafi işaretli ürünleri, yöresel lezzetleri ve köklü mutfak kültürü katılımcılar tarafından yerinde deneyimlendi.
Etkinlik süresince bölgenin tarihi ve kültürel mirası da ziyaret edilerek gastronominin yalnızca bir yemek kültürü değil; aynı zamanda kültürel diplomasi, yerel kalkınma ve turizm açısından güçlü bir değer olduğu vurgulandı.
Katılımcıları Afyonkarahisar’da misafirperverlikle ağırlayan başta Afyonkarahisar halkı olmak üzere, etkinliğin düzenlenmesinde ve yürütülmesinde emeği geçen kamu kurumlarına, özel kurum ve kuruluşlara, akademisyenlere, sektör temsilcilerine ve tüm paydaşlara teşekkür ederiz.









